Kerst in de bergen

Zou ik een balletje opgooien voor de honden
Of gewoon weggaan?
Zou ik een balletje opgooien voor de honden
Of gewoon weggaan?
Moet ik je bij de hand nemen
En samen wandelen over het strand?

De tijd is onze vijand
De tijd zit achter ons aan
Een vijand achter vijandelijke linies

We hebben allemaal een vijand nodig
Ik spaar al mijn woede voor je op
We hebben allemaal een vijand nodig
Ik spaar m’n woede op

Het wordt weer kerst hier in de bergen
Alles is wit vannacht

(vrij naar Palace Songs, een vroegere naam of groep van Will Oldham, die nu bekender is als Bonnie ‘Prince’ Billie, al wordt dit nummer om onduidelijke redenen toegeschreven aan Baker/Black. Hoe meer ik hier schrijf, hoe ingewikkelder het wordt.)

Leave a Reply

